Onze producten die we aanleveren vallen onder de Europese Wet van speciaal gefabriceerde of gepersonaliseerde producten.  Hiermee is het retourbeleid en herroepingsrecht niet van toepassing.

Ik heb een probleem met de kwaliteit van het product of het toont gebreken.  Wat moet ik doen?

U neemt best hiervoor contact op met onze klantendienst.  U stuurt hierbij enkele foto’s van de problemen om dit met de fabrikant van het product te bespreken.  Omschrijf duidelijk welk probleem je hebt voor een snelle afhandeling.

Voor controle kunnen er exemplaren opgevraagd worden om de probleemstelling te bekijken. Deze dienen verstuurd te worden naar ons atelier:

A12 Services Group BV
t.a.v. Kledij-bedrukking.be
Nielsestraat 139+C
2850 Boom (België)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Bij het bekijken van het probleem zal na overleg met de betrokken partijen en nodige testen een voorstel voor herdruk of terugbetaling worden voorgesteld.